Veelgestelde vragen

Je kunt het beste een e-mail sturen naar helpdesk@greengiftbox.nl.
Wij beantwoorden je vraag zo spoedig mogelijk, maar zeker binnen twee werkdagen.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst is dit definitief.

Tot 3 maanden na besteldatum kan je reclameren, daarna is dit helaas niet meer mogelijk. In verband met de AVG zullen wij alle persoonsgegevens (inclusief de bestelling) verwijderen.

De (meeste) digitale cadeaubonnen zijn tot 2 jaar na besteldatum geldig.

Let op! Er moet wel al een cadeau besteld zijn. De code waarmee je inlogt om een cadeau uit te kiezen heeft een andere datum.

Binnen 5 werkdagen ontvang je de e-gift card in je mailbox. Controleer eerst de spambox of ongewenste email. Hierin komt de mail vaak terecht.
Heb je echt niets ontvangen of je mailadres verkeerd ingevuld, stuur dan een mail naar helpdesk@greengiftbox.nl

Een e-gift card is een digitale cadeaubon. Deze ontvang je dus in je mailbox en niet per post op je huisadres.

De inlogcode bestaat uit cijfers en letters, de letters zijn altijd hoofdletters. Het cijfer 0 en de letter O zijn niet hetzelfde. De hoofdletter i lijkt op de l maar in hoofdletters ziet de L er anders uit. Mocht het niet lukken, kan je een mail sturen naar helpdesk@greengiftbox.nl.